Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2015 14:27 - отражения
Автор: eliana Категория: Забавление   
Прочетен: 2795 Коментари: 14 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg









image




     спри(се)
с един разговор няма да свърши денят-
очите ми 
не можеш да видиш -

преправеният глас,не разбра ли,
а
изстрелваш думите набързо-
батерията изтощена,
имам среща,
снимки,
приятели,
очаквам някого,
а
аз съм тук,
клише е, пристан съм,
гара съм,нали знаеш какво е гара -
перон,часовник,коловози,суматоха,
посрещане - изпращане ..
вятър съм,навсякъде съм,
събирам всеки полъх,
облаци разпръсвам,
слънце съм и цвете,
сигурно съм мак,
кадифе съм,
тук съм,
спри (се) светофар съм.




Елиана - 25 авг. "15 г.



image






image


...........................
сн. : интернет







Тагове:   малките неща,   елиана,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Сложила си го в категория Забавл...
22.09.2015 17:54
Сложила си го в категория Забавление, но не ми стана забавно. Трябва да умеем да сме пристан и всичко възможно в този пристан. Това дава сигурност и е обич. Ще бъде разбрано и оценено! Ще види светофара!
Поздрав, Ели!
цитирай
2. donchevav - Обожавам гарите! И светофарите - ...
22.09.2015 19:50
Обожавам гарите! И светофарите - особено когато светят зелено.
И поезията - когато говори на сърцето. А твоите стихове говорят - за силни страсти, за истински чувства! Бъди щастлив пристан на любовта, скъпа Ели! Прегръдка!
цитирай
3. dressy - :)
22.09.2015 19:56
любов си
цитирай
4. eliana - Хел,ще отговоря така-от шест години съм в тази кат.
22.09.2015 20:20
hel написа:
Сложила си го в категория Забавление, но не ми стана забавно. Трябва да умеем да сме пристан и всичко възможно в този пристан. Това дава сигурност и е обич. Ще бъде разбрано и оценено! Ще види светофара!
Поздрав, Ели!


Не разбирам много,но за мен писането,
по точно моите драсканици са ми забавление,
не се взимам на сериозно.
Благодаря за коментара!
цитирай
5. eliana - Вени,благодаря за анализа!Чаках те!Прегръдка!
22.09.2015 20:23
donchevav написа:
Обожавам гарите! И светофарите - особено когато светят зелено.
И поезията - когато говори на сърцето. А твоите стихове говорят - за силни страсти, за истински чувства! Бъди щастлив пристан на любовта, скъпа Ели! Прегръдка!

цитирай
6. eliana - dressy,вероятно така изглежда..нали е многолика!;)
22.09.2015 20:24
dressy написа:
любов си



Благодаря ти!
цитирай
7. hel - Ели, аз съм в категория изкуство, но ...
23.09.2015 00:45
Ели, аз съм в категория изкуство, но мисля, че имам право да публикувам туристическите постинги в категория Туризъм, ако споделям нещо - в лични дневници. Но за последния постинг не съм се замислила и е останал по подразбиране.
Важно е да пишем и споделяме. Благодарна съм, че ви има.
цитирай
8. eliana - И аз мисля, че е по-важно да пишем и споделяме.Благодаря за инфото!
23.09.2015 07:31
hel написа:
Ели, аз съм в категория изкуство, но мисля, че имам право да публикувам туристическите постинги в категория Туризъм, ако споделям нещо - в лични дневници. Но за последния постинг не съм се замислила и е останал по подразбиране.
Важно е да пишем и споделяме. Благодарна съм, че ви има.

цитирай
9. mt46 - Поздрав, Ели!...
23.09.2015 23:02
Интересно стихо, хубави изображения...
цитирай
10. eliana - Марине,благодаря ... щом ти го казваш :)
24.09.2015 14:19
mt46 написа:
Интересно стихо, хубави изображения...

цитирай
11. bliz - Тове е поезия, защото има сладко-горчив вкус...
25.09.2015 15:38
Нестандартно поднесено, в една изненадваща форма, но като почнах да чета, по една вихрена спирала стигам края. ...Динамично е, с една ненатрапваща се емоционалност...

На "слепец" ли говориш, ако е - не, то адресата би трябвало да те прегръща силно и да не те изпуска !

Привет!
цитирай
12. eliana - bliz,благодаря!
25.09.2015 17:10
bliz написа:
Нестандартно поднесено, в една изненадваща форма, но като почнах да чета, по една вихрена спирала стигам края. ...Динамично е, с една ненатрапваща се емоционалност...

На "слепец" ли говориш, ако е - не, то адресата би трябвало да те прегръща силно и да не те изпуска !

Привет!


Адресата е събирателен образ,дори мислих заглавието да е 'събирателно',
колебаех се между двете заглавия ... накрая се спрях на 'отражения',защото
И заради синонима - отзвук.Нали написаното е точно такова :)
Формата е изненадваща и за самата мен,но така се подредиха думите -
изведнъж-и първата беше : спри (се)
Нещо като,спри се и се наслади на минутата :
*Поспри се днес,точно в тази минута и й се наслади - с глътка кафе,на последните слънчеви отблясъци, на восъчната зеленина наоколо,на димящата цигара между пръстите ти....в едно стихотворение се казваше:"нека бъда цигарата между твоите пръсти"- и да,бъдете за някого. и се обичайте,защото Обичта спасява.
има грешки,за които възрастта не е оправдание и спасение.
къде е обичта,вероятно е била в почивен ден.дали?
сега,тази минута е уникална,изживей я,а Обичта може да напомни за себе си -леко,ефирно,както само тя го може.понататък е само ръка разстояние и протягането й.
няма по хубав жест от вдигната ръка,за да погали.

И пак благодаря за прочита и тълкуването!
цитирай
13. stela50 - Чудни отражения, прекрасен стих...
12.10.2015 19:11
специален... много харасах.
Благодаря, Ели.
Прегръдка !
цитирай
14. eliana - Таничка,прегръщам те и аз!Благодаря ти ... да специален е ;)
12.10.2015 20:21
stela50 написа:
специален... много харасах.
Благодаря, Ели.
Прегръдка !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eliana
Категория: Забавление
Прочетен: 468349
Постинги: 202
Коментари: 65534
Гласове: 23550